loading...
بدو تو وب
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 1665 سه شنبه 13 مرداد 1394 نظرات (0)

دانلود ریمیکس جدید ساسی به نام وقتی باهم دیگه ایم + متن آهنگ

Download New Remix Sasy – Vaghti Ba Hamdigeim + Text Music

متن آهنگ وقتی با هم دیگه ایم ساسی مانکن

من صداش میکنم وقتی باهمدیگه ایم
از همون روزی که رفت جاشو خالی کردم
من هنوزم دارم دور چشاش میگردم
من هنوز عکساشو میبینم واسش میمیرم
هنوزم منتظرم چشم انتظار میشینم


متن آهنگ وقتی با هم دیگه ایم ساسی مانکن

من صداش میکنم وقتی باهمدیگه ایم
از همون روزی که رفت جاشو خالی کردم
من هنوزم دارم دور چشاش میگردم
من هنوز عکساشو میبینم واسش میمیرم
هنوزم منتظرم چشم انتظار میشینم
زندگیم خوب بود فقط تورو کم داشت
حتی اگه هرروز منو برنجونه با حرفاش اخماش
من صداش میکنم  من نگاش میکنم من به پاش میمونم
حالا برگرده یا نه
اون نمیخواد که بیاد اون پریشون زیاد
آخ دیگه نمیدونم منو میخواد یا نه  آخ منو میخوا یا نه
—————————-
صب تا شب تو فکرشه این دلم هنوز عاشقشه
بهونشو میگیره  بخواد براش میمیره
هنوزم حالو هوات تو کوچمون میپیچه
چشم عاشق چشاشه بیخیال نمیشه
زندگیم خوب بود فقط تورو کم داشت
حتی اگه هرروز منو برنجونه با حرفاش اخماش
من صداش میکنم  من نگاش میکنم من به پاش میمونم
حالا برگرده یا نه
اون نمیخواد که بیاد اون پریشون زیاد
آخ دیگه نمیدونم منو میخواد یا نه  آخ منو میخوا یا نه


http://up.bia4music.com/music/94/khordad/128.jpg

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما کدوم مخاطب بدو تو وب هستی؟
    بهترین بازیگر سریال قهرمان رو انتخاب کنید.
    آمار سایت
  • کل مطالب : 576
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 85
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 111
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 163
  • بازدید ماه : 163
  • بازدید سال : 42,808
  • بازدید کلی : 492,802
  • کدهای اختصاصی