loading...
بدو تو وب
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 161 سه شنبه 13 مرداد 1394 نظرات (0)
Download New Music Kourosh Sanati Rahe Akhar

دانلود آهنگ جدید کوروش صنعتی به نام راه آخر با لینک مستقیم

( ترانه و آهنگ : امیر علی - تنظیم : مجید الماسی )

 

 

دانلود آهنگ کوروش صنعتی به نام راه آخر

 

 ____________________

  

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 

Kourosh Sanati - Rahe Akhar

 

 ____________________ 

 

  

متن آهنگ جدید کوروش صنعتی به نام راه آخر

 

 

♫♫♫


تو این شبای سرد  دلواپسم نزار

تو این هجوم درد دلواپسم نزار

تو این شبایی که هم درد نیست با هام

این جای قصه رو تنها نزار منو

طاقت بیار دلم این بار آخره

دلواپسیم منو تا مرگ می بره

طاقت بیار دلم شک نیست باورت

دیوونگی نکن این راه آخر

طاقت بیار دلم این بار آخره

دلواپسیم منو تا مرگ می بره

طاقت بیار دلم شک نیست باورت

دیوونگی نکن این راه آخر


♫♫♫


طاقت بیار دلم خاکستری نشو

تو طعمه شب تنها پروری نشو

طاقت بیار دلم اینجور بهتره

عاشق بشی تو رو تا عشق میبره

طاقت بیار دلم این بار آخره

دلواپسیم منو تا مرگ می بره

طاقت بیار دلم شک نیست باورت

دیوونگی نکن این راه آخر

طاقت بیار دلم این بار آخره

دلواپسیم منو تا مرگ می بره

طاقت بیار دلم شک نیست باورت

دیوونگی نکن این راه آخر


♫♫♫

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما کدوم مخاطب بدو تو وب هستی؟
    بهترین بازیگر سریال قهرمان رو انتخاب کنید.
    آمار سایت
  • کل مطالب : 576
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 49
  • تعداد اعضا : 85
  • آی پی امروز : 218
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 306
  • باردید دیروز : 111
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 417
  • بازدید ماه : 417
  • بازدید سال : 43,062
  • بازدید کلی : 493,056
  • کدهای اختصاصی