loading...
بدو تو وب
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 233 سه شنبه 13 مرداد 1394 نظرات (0)

Download New Music Mojtaba Dorbidi To Deli

دانلود آهنگ جدید مجتبی دربیدی به نام تو دلی با لینک مستقیم

( ترانه و آهنگ : مجتبی دربیدی - تنظیم : سعید ساشا )

دانلود آهنگ مجتبی دربیدی به نام تو دلی

 

 ____________________

  

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 

Mojtaba Dorbidi - To Deli

 

 ____________________ 

 

  

متن آهنگ جدید مجتبی دربیدی به نام تو دلی

 

 

♫♫♫


دارم واسه تو میخونم عشقه من دیگه

دارم واسه تو میمیرم چشمه من دیگه

سو نداره دلم رو نداره دیگه نگو اخه

بس کن منو تو دلت فرض کن

حستو به من وصل کن

نگو نمیتونم نمیشه دیگه بس کن

بگو وای نه منی که با تو جورم

ولی از خودت دورم

باید بمونی هر جوری شده و حتی به زورم


اخه تو دلی منی تو

خود لیلی منی تو

منم مجنونه توی دیوونه بی تو

عشقولیه منی تو

عشقولیه منی تو


♫♫♫


وساطتت کنه بین منو تو یکی

بگم حرفای دلمو جز تو به کی

وساطتت کنه بین منو تو یکی

بگم حرفای دلمو جز تو به کی

میخوام دنیامو هرجوری که تو بگی

هرجوری که تو بگی

منم که بی تو عشق رو دوره کردم

میخوام صد دفعه دور تو بگردم

تو انتخابت اشتباه نکردم

اشتباه نکردم

دل و دل دل دل نکن بدو تو بیا

فکر باطل نکن واسه دله من

غم نزار واسم کم نزار.واسم منو ول نکن


اخه تو دلی منی تو

خود لیلی منی تو

منم مجنونه توی دیوونه بی تو

عشقولیه منی تو

عشقولیه منی تو


اخه تو دلی منی تو

خود لیلی منی تو

منم مجنونه توی دیوونه بی تو

عشقولیه منی تو

عشقولیه منی تو


♫♫♫

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما کدوم مخاطب بدو تو وب هستی؟
    بهترین بازیگر سریال قهرمان رو انتخاب کنید.
    آمار سایت
  • کل مطالب : 576
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 48
  • تعداد اعضا : 85
  • آی پی امروز : 216
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 303
  • باردید دیروز : 111
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 414
  • بازدید ماه : 414
  • بازدید سال : 43,059
  • بازدید کلی : 493,053
  • کدهای اختصاصی