loading...
بدو تو وب
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 152 سه شنبه 13 مرداد 1394 نظرات (0)

Download New Music Arash Rostami Delam Gerefteh

دانلود آهنگ جدید آرش رستمی به نام دلم گرفته با لینک مستقیم

( ترانه و آهنگ : حمید نصرالهی - تنظیم : فربد یزدانفر )

 

 

دانلود آهنگ آرش رستمی به نام دلم گرفته

 

 ____________________

  

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 

Arash Rostami - Delam Gerefteh

 

 ____________________ 

 

  

متن آهنگ جدید آرش رستمی به نام دلم گرفته

 

 

♫♫♫


چرا تو این دنیا میذاری منو تنها میمیرم میرم از دست

حس میکنم از دور عطر تو رو هر جا

یادت با من اینجا هست

از اونی که رفته دلم گرفته دلم گرفته

منو یه جای خالی از تو رو به روم

یه عکس شده تموم آرزوم کاشکی برگردی

یه عشقو با تمومه خاطراتشو منو دله پر التماسو خواهشو ترک کردی

منو یه جای خالی از تو رو به روم

یه عکس شده تموم آرزوم کاشکی برگردی

یه عشقو با تمومه خاطراتشو منو دله پر التماسو خواهشو ترک کردی


♫♫♫


تو که گفته بودی که بسازو بسوز انتظار من از تو نبود که یه روز

دیگه رفتنی شی بی خبر بی هوا بمونم بی تو تنها

دلم از تو گرفت که تمامه منی چرا از ته دل قلبمو میشکنی

میبینی اشکامو تو میخندی چرا

نگو گذشته از ما نگو گذشته از ما

منو یه جای خالی از تو رو به روم

یه عکس شده تموم آرزوم کاشکی برگردی

یه عشقو با تمومه خاطراتشو منو دله پر التماسو خواهشو ترک کردی

منو یه جای خالی از تو رو به روم

یه عکس شده تموم آرزوم کاشکی برگردی

یه عشقو با تمومه خاطراتشو منو دله پر التماسو خواهشو ترک کردی


♫♫♫

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما کدوم مخاطب بدو تو وب هستی؟
    بهترین بازیگر سریال قهرمان رو انتخاب کنید.
    آمار سایت
  • کل مطالب : 576
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 76
  • تعداد اعضا : 85
  • آی پی امروز : 192
  • آی پی دیروز : 91
  • بازدید امروز : 255
  • باردید دیروز : 174
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 1,104
  • بازدید ماه : 1,104
  • بازدید سال : 43,749
  • بازدید کلی : 493,743
  • کدهای اختصاصی