loading...
بدو تو وب
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 326 جمعه 30 مرداد 1394 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید منصور به نام دیگه رفته + متن آهنگ

Download New Music Mansour –  Dige Rafte + text Music

متن اهنگ دیگه رفته منصور

منتشر شد

متن اهنگ دیگه رفته منصور

اون که حسش واسه من معجزه میکرد
اون که فکرش از سرم جدا نمیشه
اون که آرامش من بود دیگه فرته
اون که پشت همه ی خاطره هامه
اون که بغضش همه جا توی صدامه
اون که هر خواهش من بود دیگه رفت
دیگه نمیاد اونی که ازم مثل نفسم جدا نیس
احساسم اینه از روزی که رفت هر جا که میرم هوا نیس
از همون لحظه که رفته حس بودن تو تنم نیس
همه ی غربت دنیا قد تنها شدنم نیس
واسه من خاطرهاشم مثل تکرار ی درده
از کسی خاطره دارم که دیگه برنمیگرده
من عاشق کسی شدم که گریه هامو فهمید
عشقو به من نشون داد از این جنون نترسید
من عاشق کسی شدم که با دلم یکی بود


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما کدوم مخاطب بدو تو وب هستی؟
    بهترین بازیگر سریال قهرمان رو انتخاب کنید.
    آمار سایت
  • کل مطالب : 576
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 51
  • تعداد اعضا : 85
  • آی پی امروز : 211
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 293
  • باردید دیروز : 111
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 404
  • بازدید ماه : 404
  • بازدید سال : 43,049
  • بازدید کلی : 493,043
  • کدهای اختصاصی