loading...
بدو تو وب
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 279 دوشنبه 12 مرداد 1394 نظرات (0)
دانلود آهنگ علی بابا و مهرداد اسکای به نام چراغ خاموش

 پخش آنلاین آهنگ علی بابا و مهرداد اسکای به نام چراغ خاموش

دانلود آهنگ علی بابا به نام چراغ خاموش با لینک مستقیم

متن آهنگ علی بابا و مهرداد اسکای به نام چراغ خاموش

Download New Music Ali Baba Ft Mehrdad Sky Called Cheragh Khamosh

.

.

.

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Download


دانلود آهنگ با کیفیت 128

Download



 

تکست آهنگ چراغ خاموش از علی بابا و مهرداد اسکای

آخرشب طبق معمول رو تخت مستی
نمی دونم هنو یادم هستی
یاد اون روزامون جروبحثای الکی
هنوز مال منی لعنتی
باز کن چشاتو یه گوشه نگاتو به دنیا نمی دم
دستای گرمتــــ تو دستای کیه
آرامششو به صدتا از قرصا نمیدم
دیدی بی رحم چه زود پیرم کردی
از تو گفت به من رسید هرکی
خدا رو خوش نمیاد یه روز سر خودت میاد
همه کارایی که این روزا با من کردی
الان آغوش کی شبا صبح می کنه واست
ستاره ها رو کنارش می شماری تا صد
بگو نامرد دلت پیش کی بود
که یه دفعه کنارت انقد دلت جا زد
من همونی که باختــــــــ هستیشو
تا ثابت کنه به تو وابستگیشو
هم قدم تو بود پابه پات اومد
به هردری که می زدی به روش بسته می شد
دم نزدم روز به روز خورد تر می شدم
تو که یاد میاد منو چی بودم چی شدم
از رو دلتنگی سراغتو گرفتم از دوستات
اما فقط گوشیا روم قطع می شدن

متن آهنگ چراغ خاموش از علی بابا و مهرداد اسکای


هرجا هستی

امیدوارم انقد غرق تو خوشی باشی
نباشه دیگه از من حرف
اگه سوالی کرد ازت چیزی پرسید ازم
تو که خوب بلدی
بگو نبود تو حد من
بگو فقط سرگرمی آخر هفته بود
بگو با اون که بودم همه جا آبروم رفته بود
بگو گذشته ها گذشت
دیگه یادم ننداز  اون از یاد رفته بود
تو که پیش اون همه چیو فراموش می کنی
شبا کنار اون چراغارو خاموش می کنی
یاد من میوفتی وقتی رو تخت ولویی
یا که نه یه موزیک شاد گوش می کنی
از وقتی رفتی خونه بد سوت و کوره
اون چشای لعنتیتــــ یه روز سهم من بوده
نزدیک نشو به اون عقب وایسا
واسه موندن پیشش نده قول مردونه

شعر آهنگ چراغ خاموش از علی بابا و مهرداد اسکای

برچسب ها دانلود آهنگ جدید علی بابا و مهرداد اسکای به نام چراغ خاموش , دانلود آهنگ علی بابا و مهرداد اسکای , دانلود آهنگ علی بابا و مهرداد اسکای چراغ خاموش , دانلود آهنگ چراغ خاموش , دانلود آهنگ چراغ خاموش از علی بابا و مهرداد اسکای , دانلود آهنگ چراغ خاموش با صدای علی بابا و مهرداد اسکای , دانلود آهنگ غمگین , متن آهنگ چراغ خاموش علی بابا و مهرداد اسکای , آهنگ جديد علی بابا و مهرداد اسکای چراغ خاموش , آهنگ چراغ خاموش از علی بابا و مهرداد اسکای , تکست آهنگ علی بابا و مهرداد اسکای چراغ خاموش , دانلود آهنگ جديد علی بابا و مهرداد اسکای , دانلود آهنگ جديد علی بابا و مهرداد اسکای به نام چراغ خاموش , دانلود آهنگ جديد چراغ خاموش علی بابا و مهرداد اسکای , دانلود آهنگ چراغ خاموش علی بابا و مهرداد اسکای , دانلود چراغ خاموش از علی بابا و مهرداد اسکای , متن آهنگ علی بابا و مهرداد اسکای به نام چراغ خاموش , علی بابا و مهرداد اسکای به نام چراغ خاموش , چراغ خاموش از علی بابا و مهرداد اسکای ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما کدوم مخاطب بدو تو وب هستی؟
    بهترین بازیگر سریال قهرمان رو انتخاب کنید.
    آمار سایت
  • کل مطالب : 576
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 190
  • تعداد اعضا : 85
  • آی پی امروز : 392
  • آی پی دیروز : 91
  • بازدید امروز : 1,844
  • باردید دیروز : 174
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 2,693
  • بازدید ماه : 2,693
  • بازدید سال : 45,338
  • بازدید کلی : 495,332
  • کدهای اختصاصی