loading...
بدو تو وب
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 215 چهارشنبه 14 مرداد 1394 نظرات (0)

Download New Music Saeed Asayesh Hersam Nade

دانلود آهنگ جدید سعید آسایش به نام حرصم نده با لینک مستقیم

( آهنگ : احسان احمدی - ترانه : فرشید مهری - تنظیم ، میکس و مستر : احسان احمدی )

دانلود آهنگ سعید آسایش به نام حرصم نده

 

 ____________________

  

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 

Saeed Asayesh - Hersam Nade

 

 ____________________ 

 

  

متن آهنگ جدید سعید آسایش به نام حرصم نده

 

 

♫♫♫


تو که میدونی همه دنیامی چرا بازم با این دله من تو سردی

چرا این حالم نمیتونه باز یه کاری کنه که باز پیشه من برگردی

نمیبینی منو اصلا چند وقته حسابش دیگه از دسته دلم در رفته

روزایی که تو دور میشی از من از این فاصله دیگه حوصلم سر رفته

حرصم نده بگو ماله منی حرصم نده بگو عاشقمی

حسودیشون میشه همه به ما وقتی عزیزم تو کنارمی

حرصم نده بگو ماله منی حرصم نده بگو عاشقمی

حسودیشون میشه همه به ما وقتی عزیزم تو کنارمی


♫♫♫


همه حالمو از چشمام فهمیدن ولی تو بازم به من میخندی

جلویه چشمات دارم آب میشم تو بازم چشماتو رویه من میبندی

تو بازم چشماتو رویه من میبندی

حرصم نده بگو ماله منی حرصم نده بگو عاشقمی

حسودیشون میشه همه به ما وقتی عزیزم تو کنارمی

حرصم نده بگو ماله منی حرصم نده بگو عاشقمی

حسودیشون میشه همه به ما وقتی عزیزم تو کنارمی


♫♫♫

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما کدوم مخاطب بدو تو وب هستی؟
    بهترین بازیگر سریال قهرمان رو انتخاب کنید.
    آمار سایت
  • کل مطالب : 576
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 62
  • تعداد اعضا : 85
  • آی پی امروز : 106
  • آی پی دیروز : 91
  • بازدید امروز : 123
  • باردید دیروز : 174
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 972
  • بازدید ماه : 972
  • بازدید سال : 43,617
  • بازدید کلی : 493,611
  • کدهای اختصاصی