loading...
بدو تو وب
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 323 دوشنبه 12 مرداد 1394 نظرات (0)
آهنگ جدید علی بابا و بهنام Si و علی لون به نام چشم تار ۲

 پخش آنلاین آهنگ جدید علی بابا و بهنام Si و علی لون به نام چشم تار ۲

آهنگ جدید علی بابا و بهنام Si و علی لون چشم تار ۲

آهنگ جدید علی بابا و بهنام Si به نام چشم تار ۲

Download New Music Ali Baba Ft Behnam Si & Ali Lone Called Cheshm Tar 2


.

.

.

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Download


دانلود آهنگ با کیفیت 128

Download



 

 

تکست آهنگ چشم تار 2 از علی بابا و بهنام اس آی و علی لون


حالا که این روزا بدون من خوبه حالت
واسه خوش گذرونی شدی پای ثابت
اینو یادت نره همه که مث من نیستن
من بودم شدم خام اون نگاهت
دلم بهم دروغ نمیگه
 من بیچاره باختم سر اون کسی که
زندگی می کردم با دروغاش
بی انصاف قرار نبود یه روز بری که
تو بودیا دنیامو گرفتی ازم
دستاتو گرفتی عکسامو نگیری ازم
حرف همه رو شنیدم وقتی دل کندی ازم
هنوز پیشه همه رو اسم تو قسم میخورم
گرفتی فراموشی گذشته رو به یاد بیار
خط ابرومو تو گذاشتی یادگار
عکساتم قابـــــ کردم روی دیوار اتاقم
صدات رو پخش تا که آروم بخوابم
چیه دلت تنگ شده واسه خاطرات باهم
بیا ببین اشکامو لابه لای آهنگ
واسه تو بود که می گفتم قرصام کوشش
لعنت به روزایی که پیشم نبودش
بهش بگو دستاشو بهت نزدیکــــ نکنه
رگ غیرت منو بگو تحریک نکنه
بهش بگو که منم میرم از یادت
حتی نمی خوام بمونم توی خاطرات

متن آهنگ چشم تار 2 از علی بابا و بهنام اس آی و علی لون
بین دوراهی گیر نکن بیا و دستامو بگیر
صبری برام نموند بیا تا بیشتر از این نشدی
به من بی اعتنا نباش وسیله هاتو جمع نکن
با بغضو گریه داد نزن عکسامونو پاره نکن


تار نی چشمام
می بینم عکساتو که توشون یکی دیگه گرفته دستاتو
دیگه دفتر خاطراه هام کهنه شده باتو
برنگرد خواهشا عقب بکش پاتو از حریم من
یه شب می فهمی همه نیستن شبیه من
ولی خیالم نیست از این بدتراشو دیدم
جلو آیینه از خودتـــــ آخه چی می سازی بی رحم
فقط دورشو هرچی بیشتر بهتر
تو باهمه پریدی من شدم پرپر
تو سرت گرم پی ول گردیات
و من قرص هرشب سردرد
صدامو می شنوی لب می زنی باهاش
هرکی چش داشت روت بهش گفتی داداش
دامنتو یه روز آهم می گیره
پای عکس شما دوتا شبا خوابم می گیر

شعر آهنگ چشم تار 2 از علی بابا و بهنام اس آی و علی لون

بین دوراهی گیر نکن بیا و دستامو بگیر
صبری برام نموند بیا تا بیشتر از این نشدی
به من بی اعتنا نباش وسیله هاتو جمع نکن
با بغضو گریه داد نزن عکسامونو پاره نکنـــــ


برچسب ها آهنگ جدید علی بابا و بهنام Si و علی لون به نام چشم تار ۲ , دانلود آهنگ علی بابا و بهنام Si و علی لون , دانلود آهنگ علی بابا و بهنام Si و علی لون چشم تار ۲ , دانلود آهنگ چشم تار ۲ , دانلود آهنگ چشم تار ۲ از علی بابا و بهنام Si و علی لون , دانلود آهنگ چشم تار ۲ با صدای علی بابا و بهنام Si و علی لون , دانلود آهنگ غمگین , متن آهنگ چشم تار ۲ علی بابا و بهنام Si و علی لون , آهنگ جديد علی بابا و بهنام Si و علی لون چشم تار ۲ , آهنگ چشم تار ۲ از علی بابا و بهنام Si و علی لون , تکست آهنگ علی بابا و بهنام Si و علی لون چشم تار ۲ , دانلود آهنگ جديد علی بابا و بهنام Si و علی لون , دانلود آهنگ جديد علی بابا و بهنام Si و علی لون به نام چشم تار ۲ , دانلود آهنگ جديد چشم تار ۲ علی بابا و بهنام Si و علی لون , دانلود آهنگ چشم تار ۲ علی بابا و بهنام Si و علی لون , دانلود چشم تار ۲ از علی بابا و بهنام Si و علی لون , متن آهنگ علی بابا و بهنام Si و علی لون به نام چشم تار ۲ , علی بابا و بهنام Si و علی لون به نام چشم تار ۲ , چشم تار ۲ از علی بابا و بهنام Si و علی لون ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما کدوم مخاطب بدو تو وب هستی؟
    بهترین بازیگر سریال قهرمان رو انتخاب کنید.
    آمار سایت
  • کل مطالب : 576
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 40
  • تعداد اعضا : 85
  • آی پی امروز : 169
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 221
  • باردید دیروز : 111
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 332
  • بازدید ماه : 332
  • بازدید سال : 42,977
  • بازدید کلی : 492,971
  • کدهای اختصاصی